2013-05-23 | 15:12:35 | Kategori: Justin Bieber

En månad sen..

Idag är det en månad sen den bästa dagen i mitt liv var , jag såg Justin live förförsta gången i hela mitt liv. Känslan innan och efter jag hade sätt Justin var obeskrivlig! Jag stod utan för Justin hotell i 5 timmar för att få se Justin komma ut , jag iallafall se Alfredo. Justin kom ut 5 minuter senare när jag hade gått där ifrån , skulle åka till Globen då för klockan var typ halv 6. Tråkigt att jag precis missade honom. Men ändå , jag hade en jättebra plats nära scenen. Och jag såg Justin jättebra , fick inte direkt några bra kort. Han blev helt vit på nästan varje bild , men en bra bild fick jag. Känslan när jag ser att Justin kommer in med vingarna , omg jag skrek och visste inte vart jag skulle ta vägen , alla skrek som dårar ! Jag tänkte "omfg tänk att Justin är i Sverige och han står där på scen och sjunger , jag dör" , nej men det var ganska overkligt. Hans röst var perfekt och hela han var perfekt , han såg typ photoshopad ut. Jag fall för honom 2010 när jag hörde låten baby och love me. Obeskrivligt att jag  fick se honom. Och jag hoppas verkligen att Justin vill komma tillbaka till Sverige senare. Då ska jag seriöst träffa honom på meet and great. 
Saknar Justin riktigt riktigt mycke faktiskt ♥ Och all bieberpower som var under och före konserten. 
Saknar allt dehär...BÄSTA DAGEN I MITT LIV ♥
/Emma
 


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: