2013-08-27 | 13:51:20 | Kategori: Blandat

Min inspiration. Min hjälte. Mitt allt.

Jag älskar Justin mer än allt i världen.
 
 
Han har räddat mig många gånger, och han inspirerar mig något otroligt
 
Han får mig att tro att det omöjliga är möjligt. 
 
Han får mig att aldrig säga aldrig. 
 
Han betyder mer än världen för mig. 
 
Han är den bästa/finaste/goaste/sötaste/snyggaste/sexigaste killen i hela världen.
(tror jag inte är ensam om att tycka det? haha)
 
Justin Drew Bieber, du är min första kärlek och min hjälte.
Jag älskar dig nu och föralltid.
 
 

 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kidrauhl. <3
Bild bomb, men aja. Tror ni gillar det ändå ;)
 
Posted by Elin


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: