2014-01-07 | 14:06:52 | Kategori: Justin Bieber

Jelena.

På tal om Jelena, den 27 Juli 2013, exakt 23 veckor sedan enligt Instagram la Selena ut en bild. Det var en selfie som för övrigt var jätte fin. (jag älskar selean så hon är alltid fin). 
Men hon skrev under bilden "Under the stars s(he) took my hand and said...". det är exakt samma mening som är med i en av Justin nya låtar. 
 
 
 
I love you, need you
I need you here to stay

Girl you're on my mind like 24/7
Every single time that I'm not with you
If you spend the night, baby it could be heaven
Hit me on my line if you're tryna come through

I feel my heartbeat bumpin' to the bass (bum, bum, bum, bum)
She give me butterflies and they won't go away
Under the stars, she took my hand and said
"Love, you, need you, need you here to stay"
 
 
 
Posted by Jessica


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: