2014-01-07 | 13:56:00 | Kategori: Blandat

Bilder som syns över allt

Dessa 3 bilder syns över allt, fb, instagram eller twitter. Dom 2 första bilderna sägs det att Selena lagt ut på sin intagram och sedan tog bort dom nästan direkt. Vissa beliebers säger att dom är fake och vissa säger att dom inte är. Det har pratats väldigt mycke om dom senaste dagarna att Jelena är tillbaka? Vissa är helt hysteriska över detta och tycker att Justin förkännar nån bättre än Selena. Jag vet att Selena har sagt taskiga saker om Justin i en intervju, att hon fick Justin att gråta och så skrattade hon. Om Justin gillar Selena och dte blir dom igen så kommer jag vara en lika stor belieber som jag är nu. Jag kommer aldrig sluta gilla honom bara för han gillar Selena, han älskar oss också. Vi vill ju såklart att Justin ska vara lycklig och att han ska vara glad  Right? Vad tycker ni om detta?
 


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: