2014-04-22 | 15:15:37 | Kategori: Believe Tour

1 år sen Justin hade Believe Tour i Sverige

(Bilderns är tagna från google)
Idag är det ett år sen för alla som såg Justin den 22 april, det är ett år för mig imorn. Jag såg Justin den 23 april. Det är helt sjukt att tiden går så fort. Kan inte fatta än idag att jag har sätt Justin Bieber. Det är helt sjukt. när Justin kom in med vingarna, min första tanke "OMG DET ÄR FUCKING JUSTIN BIEBER SOM ÄR DÄR OCH JAG ANDAS SAMMA LUFT SOM HONOM". Åhhh jag vill bara spla tillbaka tiden och se honom igen, den känslan man hade under hela konserten. Man skrek och hoppa och sjöng. Han röst var helt magisk och hela han var bara helt perfekt. Även om jag inte hade stå parket/golden circle så är jag ändå jättenöjd att jag iallafall fick se honom och uppleva hur det är att se någon som man verkligen älskar så det gör ont. Jag köpte min biljett på tradera när det var typ 289 dagar kvar tills han skulle komma till Sverige. Jag ångrar inte en enda sekund att jag satt och buda i över 2 timmar. Jag stod även utanför hans hotell i 5 timmar, fick inte se honom men fick därimot se Alfredo och några mer. Åhhhhh jag vill bara se honom igen, hoppas han kommer tillbaka till Sverige snart! Då ska jag verkligen ha Meet & Greet  
Forever a belieber ♥♥♥♥♥♥
 
Posted by Emma
 
 
 
 
 
 
 
 


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: