2013-05-19 | 20:31:00 | Kategori: Justin Bieber

Om mig/oss

Första inlägget på bloggen , hade tänkt att börja berätta om mig själv först såklart. Vi är 2 tjejer som startat denna bloggen , men Elin får berätta om sig själv. Iallafall jag heter Emma Eriksson och jag föddes den 26 januari 1998. Jag är alltså 15 år ! Jag bor i en lite by som kallas Karlsborg , inte så stort där jag bor. Ska inte gå in på det mer nu. Jag har varit en belieber sen 2009.  Det började med att jag såg baby typ 2009 , jag och min kompis satt och kolla på massa vidiosar på Justin. Först tyckte jag att Jus inter var bra , men sen på kvällen ja ba "im ilove , typ". Jag är en true belieber , och jag kommer alltid att finnas vid Justin sida , även om han inte vet att jag existerar. Kommer aldrig att kunna älska nån så mycke som jag älskar Jus , säkert många tjejer som känner så. "Nothing can make me feel like Justin do"
Justin är en jättebra förebild , förstår inte varför alla kallar honom gay. För han gillar ju knappas killar. Det är nog bara för att han säger alla ord en tjej vill höra ev en kille. Och för att han är så snygg ! 
 
23 april var den bästa dagen i mitt liv , jag såg Justin för första gången live i Globen i Stockholm. Obeskrivlig känsla alltså ! Det var sjukt att just jag fick se Jus live. Helt sjukt ! När Justin kom ut , jag ba "oooshiiit omg det är han" jag höll på att dö av lycka. Han betydder jättemycke för mig , och jag är stolt att kunna säga att jag är en belieber. Jag står för det ! Justin är inte bög , och inte hjärtlös eller nått annan. Det är bara bullshir folk pratar om Justin. Han dansar och sjunger bra , hans röst är perfekt och låter som en ängel. Han är en sjukt fin människa och jag älskar honom. Nästa gång Justin kommer till Sverige , så ska jag köpa meet % Great. Det är verkligen min dröm att få träffa min största idol , min insperation och mitt allt. Många säger , hur kan man sakna en person man inte känner. Svar det kan man faktiskt , Justin är ungefär som en familjemedlem...nej vänta min man. 
I bloggen ska vi försöka skriva så mycke och uppdatera om Jus. Hoppas du gillar vår blogg. Puss.
Dehär är jag...
/Emma


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: