2013-07-15 | 14:25:00 | Kategori: Blandat

Vad betyder Justin för dig?

Jag började gilla Justin 2010 då jag såg musik vidion baby, och love me. Först tyckte jag han inte var bra, men sen på kvällen så var jag helt besatt av Justin Drew Bieber. Det var då allt började, han började betyda nått för mig. Han fick mig att le och hans gjorde bra musik. Jag blev helt kär i never let you go, jag satt och titta om och om igen. Jag blev kär i killen med hairflip och speciell röst. Justin betyder allt för mig, när han ler så ler jag. Beliebers är dom bästa fanen i hela världen, och Justin är den bästa idolen i hela världen.
 
Han har en sån fin personlighet, han bryr sig om andra. Jag är stolt och säga att jag är en belieber. Vem är inte stolt och säga att dom är en belieber? 
Han har även lärt mig att man ska tro och aldrig säga aldrig. Han gör verkligen bra musik, inte musik som man tröttnar på utan man kan lyssna på dom flera gånger om. Belieber now, belieber to the end. Jag såg Justin live för första gången i mitt liv den 23 april 2013. Jag kommer ihåg koset i Stockholm, saknar det bästa dagen i mitt liv ♥ Tack Justin för du är du, älskar dig mest av allt i hela världen. Det är tack vare Justin som jag och Elin började lära känna varandra, tack. 
23 april, kommer aldrig glömma den dagen i hela mitt liv.
 
Never say Never & Believe ♥
 
 


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: