2013-07-11 | 21:56:50 | Kategori: Blandat

SVAR PÅ KOMMENTARER

 
Tatueringarna är inte äkta. Var kanske otydlig med det i rubriken, och det kanske var fel att kalla det tatueringar överhuvudtaget men vet inte riktigt vad man ska kalla det. "ritningar"?.
Det är ingen säkert källa överhuvudtaget och som jag uppfattar det så var det, en tjej som tillbringade tre timmar med att försöka göra alla Justin's tatueirngar på sin lillebror. Både skulle på konserten samma kväll. 
 
Ville bara säga att jag verkligen älskar att ni kommenterar. Jag är säker på att både Elin och Emma också uppskattar att ni kommetnerar, så tusen tack till alla er som lägger ner tid på att ställa frågor och kommentera. Jag svarar personligen gärna på frågor och kommentarer så fortsätt kommentera!! Tack. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: