2013-07-17 | 23:49:35 | Kategori: Blandat

"Justin spottade mig i ansiktet"

En man anklagade Justin för att ha spottat i mannens ansikte inne på en bar i helgen i Ohio. 
Mannen som var en lokal DJ berättade att Justin spottade honom rakt i ansikte, för att Justin trodde att han i hemlighet tog bilder på Justin. Två säkerhetsvakter kontaktade DJ:n och sa att han försökte ta bilder. 
 
"Han kallade min mamma någonting, kallade min pappa någonting, och kallade även mig något. Och sedan spottade han mig i ansiktet"
 
En källa i Justin's kretsar försvarar sedan Justin:
"Allting går riktigt bra på Believetour, och det är bara tråkigt att någon ska kopiera andras grundlösa påstående bara för att försöka få uppmärksamen för sig själva."
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Anonym

asså folk vill ba ha uppmärksamhet :((

2013-07-18 @ 01:13:53

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: