2013-07-01 | 15:47:00 | Kategori: Justin Bieber

Detta visste du inte om Justin

Jazzy kallar Justin för "Boo Boo" när hon vill eller behöver någonting. 
 
Justin gav en kaka till Pattie en gång, och sa att han hade gjort den. Men han hade köpt den från ett bageri. 
 
Justin har svårt att sova ibland för att han oroar sig för sina fans 
 
Justin har en spciell mapp på sin data, där han har sparat alla videos från sina fans. 
 
När Justin var liten så var han mobbad i skolan, och ibland kunde han fejka att var sjuk för att inte behöva gå till skolan. 
 
Justins låt Believe har gjort så 19% av alla självmord bland tonåringar unde r19 har minskat. DET ÄR FAN RESPEKT
 
När rykten sprider sig över världen att "Justin Bieber är död", brukar han SMSA alla sina vänner och säga "gissa vad? jag är död" 
 
Jazzy ringer jätte ofta Justin innan hon ska sova, och berättar att hon älskar honom. 
 
Selena lurade in en belieber en gång på Justin konsert, med att säga att fanet var Selenas kompis. 
 
Justin är rädd för hajar. 
 
När Justin var 12 år gammal rakade han av sitt hår, för hans Cancersjuka kompis inte skulle känna sig ensam 
 
 
var det någonting ni inte visste? Jag tycker det är jätte rolitgt att läsa sånt här, även om kändisar. Var detta roligt att läsa och skulle ni vilja ha liknande inlägg igen? 
 
 
 

Anonym

Tycker om eran blogg jätte mycket! Jag älskar också att läsa sånt om Justin!:)

2013-07-01 @ 18:54:21
Anonym

Det har måste ni göra i gen. Och jag älskar eran blogg

2013-07-02 @ 08:13:46

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: