2013-12-24 | 12:47:26 | Kategori: Blandat

Tyga - Wait For A Minute (Explicit) ft. Justin Bieber

 
Förlåt om den kommer ut lite sent på bloggen, men har inte hunnit blogga!
 
Posted by Emma

Mybieberlicious

Hej, vet ni hur man gör design och sätter in till sin blogg? (: behöver hjälp med det om jag skulle byta till blogg.se :S Vill ha blogg.se med fin design men vet inte huuur :'( vet inte heller om någon av er skulle vilja hjälpa mej gratis, annars hur mck ni tar för det vet jag inte.

tack förresten att du/ni lagt till min blogg i menyn (:

2013-12-25 @ 19:12:35
URL: http://mybieberlicious.forme.se
beliebertimezstories.blogg.se

hej, behöver en design till min blogg och vet ej hur man gör.. är ny som bloggare och skriver en berättelse .. kan ni hjälpa mig ? behöver också fler läsare :( .. btw fin design och bra blogg :D

biebertimezstories.blogg.se *

hej, behöver en design till min blogg och vet ej hur man gör.. är ny som bloggare och skriver en berättelse .. kan ni hjälpa mig ? behöver också fler läsare :( .. btw fin design och bra blogg :D
(skrev fel namn i första) .. oppps.. :P


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: