2013-12-30 | 00:00:26 | Kategori: Blandat

Caroline Cherry (Dahlgren)

Hej alla läsare!
Jag heter Caroline Dahlgren och är en ny "admin" på bloggen. Om jag ska berätta kortfattat om mig själv så är jag musik intresserad och har bestämt mig för 9 år sedan för att bli känd artist x) Jag är släckt med skådespelare som tex Per eggers och Maria eggers som är en av de ända svenskarna med sjukdomen ALS :( Därför har jag blivit intresserad av film och musik pga familjen. Jag är 14 år för övrigt (:
Jag blev belieber år 2010 då jag bara var ett litet fan år 2009, upptäckte honom då han var på ellenshow, en av mina favorit program. Tyckte han var så söt så började lyssna på hans musik x)) Justin är den som betyder mest i mitt liv. Jag hoppas ni kommer trivas med mig. (skulle jag blivit artist skulle jag nog haft efternamnet Cherry, så därför blir jag kallad för det x)
 
 (Random bild på mig, folk säger att det ser ut som om jag tagit någon plastikoperation eller något xD)
 
Posted by Caroline
 
 
 


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: