2013-08-21 | 21:50:46 | Kategori: Dagens bild

Justin längtar efter fru och barn.

 
Justin har njutit färdigt av det vilda tonårslivet, när han istället insisterar på att han ska bosätta sig och gifta sig en vacker dag. Justin berättar i en exklusiv interjuv med Touch magazine. 
 
"Jag kan inte vänta tills jag har en vacker fru och små barn som springer omkring. Vi kommer att vänta och se när och hur många. Dessa saker är i Guds händer, inte mina." säger han. 

Han medger också att han har ett stort hjärta och han älskar ingenting mer än att vara i en relation. 
 
"Jag tänker inte ljuga. Det är kul att vara ung, bli kär och vara i kär. Min mamma lärde mig hur man behndlar en kvinna rätt, och jag tycker om att ta ut min kvinna och göra roliga saker med henne, och även för henne. Alla förtjänar att känna att de är den mest speciella personen i världen.".
 
Trots sina senaste rubriker från bråk på nattklubbar, och pinsama mopp-hink videos så fortsätter Justin att släppa rekord album.
"Ibland tror jag att folk blir distreherade, och glömmer att jag är här för att skapa musik. Jag satsar allt jag har på musiken, och jag önskar att folk kunde fokusera mer på det."
 
Vad tror ni om Justins framtidplaner? Han blir säkert en jätte bra man och pappa. hehehe 
 
Posted by Jessica


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: