2013-08-14 | 12:32:08 | Kategori: Believe Tour

Believe Tour - a place where you belong ✩

 
gråter. 
kan inte ens beskriva. Så himla fin video, och tjejen som gjort videon var inte ens på believetour. Saknar detta så mycket, och det kändes som allt föll på plats det dära dagen. Jag har träffat så mycket människor genom Justin, och visa av dom är några av mina bästa vänner idag. På ett sätt skulle göra vad som helst för att få uppleva detta igen, men ändå så vet jag att en dag kommer jag se honom igen.  Även om jag får ta så jävla mycket skit för Justin, så övervinner de bra, med hästlängder. Ingen kommer någonsin kunna ta denna ifrån mig 
 
Kan ni inte berätta om era Believetour-upplevelser? eller någon annan konsert som betyder mycket? 
 
posted by Jessica


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: