2013-09-19 | 17:37:00 | Kategori: Blandat

Justin och musikvideor

I tisdags släpptes musikvideon till Lolly. Själv älskar jag videon, även om låten inte är min favorit. (älskar justins del dock men aa<333). 

Min favorit musik video av Justin av nog vidoen till All around the world. Jag vet inte riktigt varför, jag bara älskar den. Jag har sett så himla många gånger och tröttnar aldrig. Den kom ut 12 april, alltså 10 dagar innan jag skulle upp till Stockholm för att se honom live själv. Hela videon är ju inspelad under Believetour, och jag hade nog själv aldrig fattat att jag skulle få se honom live. Jag tycker att Justin's röst låter annorlunda i första versen, och jag fåååååår aldirg nog. får aldrig nog av hans röst. av videon eller av Justin själv. En annan videon jag aldrig trötnar på är U smile. Så himla fin video, och jaaaaaa. big love typ. 
Har du någon musik video som du älskar och aldrig tröttnar på? VIlken och varför? 
 
 
 


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: