2013-11-28 | 10:12:52 | Kategori: Blandat

Om mig

Halloj på er! (:
Jag har precis börjat blogga här och heter då Mikaela.
Så här får ni lite fakta om mig ^^

Jag är är född 1996, den 19 september (17 år),
Går i andra året på gymnasiet och läser till fotograf. 
Som ni förstår så är ett av mina intressen foto men förutom de så är musik är stort intresse (både sjunga/dansa/spela olika instrument), kompisar, Justin Bieber såklart, m.m. 

Men jaja i alla fall, jag är en #truebelieber och har vart de sedan 22 maj 2009, "One Time" va anledingen till att jag än idag lyssnar på Justin Bieber. Kommer alltid att vara en #belieber som man säger 
- Ones a Belieber Always a Belieber!
 
Kommer alltid finnas för Justin och som sagt kommer aldrig lämna honom! 
Han har hjälp mig med mycket ett expempel av många är att han fick mig tro på mig själv, vilket jag gör idag, tack vare honom!  I was born to be a Belieber! 
Jag gick tyvärr inte på någon av hans konserter när han var i Sverige (22april-25april 2013), hade ingen biljett (även om jag kämpade för att hitta en, men lyckades inte så bra..), men får hoppas att man får tag i en när han kommer nästa gång. Som sägs att de blir nästa år i december! :D

Men där har ni lite om mig och ni får ha en bra dag, kramopuss! 

 

Här är då jag.. 
Posted By Mikaela

 



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: