2013-07-16 | 14:31:18 | Kategori: Blandat

Selena gomez "Jag visste att folk skulle prata om det"

Kan inte Selena öppna ögonen för alla oroligheter kring henens on and off förhållande med Justin Bieber, 19. 

Selena gomez 21, avslöjar hennes förhållande i en helt ny interjuv. Hon pratar om svårigheterna med att dejta någon i allmänhetens ögonen .
 
jag visste att folk skulle prata om det, men jag kan inte vara rädd för att leva mitt liv" 
 
"Jag hade min första pojkvän, vilket inte riktigt vad min fojkvän. Jag var 14, 15 och väldigt ung, man vet inte hur man ska vara. Du tänker inte "Nu har jag en pojkvän, och låt oss nu hålla det privat, för det är inte vad du tänker. Du funderar över "herregud vi håller handen". Alla blir kära och och du ska aldrig dölja någonting du är glad över. Men jag har lärt mig en del. Du ska behålla det som är superprivat för dig själv, och jag vill diffnitvt göra det nu. Men det är så svårt."
 
Även om hon inte nämner Justin specifikt så vet ni alla vem hon pratar om. 
 
 


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: