2013-07-19 | 20:28:58 | Kategori: Blandat

Selena berättar hur uppbrottet med Justin stressade henne.

Att göra slut är det alltid svårt att göra. 
Men tillskillnad från oss andra kan inte Selena Gomez dra på ett par mjukisbyxor, dränka sig i glass och försvinna för en månad. Hon är en popstjärna och dom behöver bo i rampdjuset om dom vill stanna på toppen av alla listor. 
 
Även kändisar har känslor och det är nu hon kan erkänna hur svårt hennes uppbrott med Justin Bieber var, och hur mycket det var på henne. 
Beviset finns i bilderna och hon förklarar: 
 
"Jag är säker på att du kan se det i bilderna på mig, när jag är väldigt stressed pågrund av det. Och det är så svårt, vad vill du göra? bara sitta i dit hus och gömma mig dig, och inte gå någonstans?"

Selena är bara 20 år, och har nu vuxit framför våran ögon till en av dom mest kända unga talangerna. Men skulle hon någonsin kunna dejta en annan kille, som inte har en lika stor karrär som Bieber? 

"Justin och jag fokuserade aldrig riktigt på uppmärksamheten. Du kan inte hjälpa vem du blir kär i. Jag skulle inte svära på det, eller säga att jag vet vad jag vill ha. för jag vet inte. Jag är ett barn, och ett uppbrott är normalt. Jag måste gå genom känslorna och känna dom. Jag gör min egna grej, och är med mina vänner. Justin gör det också bra." Säger Selena. 
 
 
 
 
 


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: