2013-07-18 | 11:26:00 | Kategori: Justin Bieber

Min hjälte.

Ska försöka berätta lite vad Justin betyder för mig.
Han är världens bästa kille, jag önskar verkligen att vissa andra killar var så snäll och omtänksam som Justin är.
 
Han är verkligen världens bästa, han är min livsglöd, lifesaver, den som får mig att tro. 
Han är den som alltid får mig att må bättre om jag mår dåligt. 
Han är den som alltid som finns vid min sida vilken väg jag än tar.
 
Om Justin ler ler jag.
Han är bäst, det bara är så. 
 
Mitt liv har inte varit det bästa, men Justin har alltid funnits där och fått mig att tro att det kommer fixa sig och jag tror verkligen på honom nu för tack vare honom så har jag kämpat och nästan uppnåt det jag vill. 
 
Jag är evigt tacksam att Pattie och Jeremy behöll Justin och att han kom till världen, annars vet jag inte vad jag skulle fått all styrka och mod ifrån. 
 
Från hairflip till att ha växt upp till en underbar vuxen kille som beytder sjukt mycket för mig. 
 
Sedan vill jag tacka Scooter för att han hittade Justin och aldrig gav upp hoppet på att han skulle lyckas.
Så jag vill tacka dem alla, Pattie, Jeremy, Scooter, Usher och såklart Justin själv!
 
Jag älskar dem alla så sjukt mycket!!
 
Så när jag väl träffar Justin ska jag har skrivit ett långt brev och tacka och berätta att han är världens bästa.
 
Jag kommer aldrig lämna hans sida, hur jobbigt det än kommer bli.
Han är mitt leende på läpparna varje dag.
 
Jag älskar dig Justin, nu och föralltid. ♥ 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Farhiyo Hasan

Tack för att jag att jag kan inte. Din family jag tack dej och min kompis vil tärf dej

2014-02-12 @ 15:43:07

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: