2014-01-25 | 14:49:27 | Kategori: Justin Bieber

Ariana Grande om Justin's situation.

Jag tycker det är allvarligt. Jag har sett tweets där folk gör narr av Justin's mugshot och allt det dära, och det är så okunnigt. Det har kommit till en punkt där jag bara vill att han ska vara okej. Det är en väldigt allvarlig sak. Det är inte bara en ungdom som driver runt, det är farligt. Det är väldigt allvarligt och upprörande. Jag menar, du kan kasta ägg på någons hus, vem fan bryr sig. Håll käften. Det är irriterande, du behöver inte söka igenom någons hus för det. Men när det är en sån pyskiskt del, så är det väldigt rörande för mig. För han är en bra kille, och en väldigt duktig och talangfull kille och jag vill bara det bästa för honom, så jag hoppas bara att han är okej. 
 
 
 
 
 
 
Posted by Jessica
 
 
 


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: