2013-10-22 | 19:07:00 | Kategori: Blandat

”Kunde inte vara gladare”

 Amerikanen Toby Sheldon har pröjsat 700 000 kronor i operationskostnader för att likna Justin Bieber.

Om han tycker det var värt det?
Beliebe it.
Det finns hängivna fans.

Och så finns det fans som är beredda att hosta upp nästan 700 000 kronor i operationskostnader för att likna sin idol.

Toby Sheldon, 33, har genomgått ett flertal ansiktsoperationer för att se ut som Justin Bieber.
– När Justin blev känd så syntes hans ansikte överallt. Allt jag tänkte när jag såg foton på honom var: "Jag vill se ut som honom", säger Toby Sheldon till Daily Mail.
– Genom att använda Justins charmiga babyface som inspiration har jag kunnat rekonstruera hela min look för att bibehålla ett mer ungdomligt utseende. Han har bland annat förminskad hakan, opererat sina ögonlock och flera hårtransplantationer. Han hävdar att det hänt att människor misstagit honom för stjärnan.
– Med liknande frisyrer, babyfaceleende och allmänt ungdomliga utseende så ser jag äntligen ut som Justin Bieber och jag kunde inte vara gladare.

Källare: Aftonbladet

Posted by Emma



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: