2013-05-19 | 21:20:07 | Kategori:

Om mig!

Hej på er! Emma har ju skrivit lite om sig längre ner, så här är lite om mig :)
Jag heter Elin Brunzell och är född den 2 April 1998, alltså 15 år! Bor i en liten håla som heter Kristinehamn, och ja jag och Emma bor inte i samma stad. Men man får tacka älskade Juju för att jag träffade denna underbara tjej!! 

Men iallafall, jag är en true belieber sen den 19 maj 2009 fyra år idag eftersom videon "one time" kom ut den 18 maj :) Kommer alltid finnas vid Justins sida, I was born to be a human, but i die as a BELIEBER. 

24 April 2013 kommer föralltid vara världens bästa dag, såg Juju då, trodde inte det var sant när han kom ut på scenen i sina ängla vingar. Åh gud, vill tillbaka. Saknar honom så otroligt mycket. Men här var lite fakta om oss två :) 
Hoppas ni har haft en bra dag så hör vi av oss så fort som möjligt!

Puss 

Här är jag.. /Elin


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: