2013-05-21 | 16:27:59 | Kategori:

.

Detta har inget med Justin att göra, men måste få skriva av mig.
Jag förstår mig inte på folk som bara ska få andra att må dåligt.. Som ex, att du lägger upp en bild och någon börjar kommentera och sen kommer det en massa andra som ska hänga på den som kommenterar något riktigt elakt får med sig dem så allt blir ännu värre. 
Om detta har hänt er någon gång, bry er inte, dem är bara så otroligt avundsjuka för att dem inte kan se ut som du. Du är fin på ditt sätt. 
Hoppas att all mobbning stoppas snarast för detta är över gränsen. 
Ni alla är värda att finnas. Så om nån någon gång säger något elakt ta inte åt dig. Du är du och det går inte att ändra på. 
Nu menar jag inte att alla ska vara kompisar med alla, men att alla borde respektera varann och sluta hata
Tack för mig. 
Tumblr bilder.
/Elin


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: