2013-06-17 | 16:12:00 | Kategori: Justin Bieber

Nytt på bloggen

Som ni ser så har bloggen ändrats om rätt mycke. Det är bara en sak som jag vill försöka att fixa och det är att där man skriver ska det vara vitt och inte rött. Och menyn ska vara vit! Hoppas att jag förstår hur man gör, men jag har frågat hon som har gjort designen så vi får hoppas att jag får svar. Och juste, en viktigt grej!
 
Vi kommer få 2 nya som börjar blogga här på bloggen, den enna heter Jessica och eventuelt en som heter Amanda. Hoppas ni kommer gilla och blogga här!  .
Här är era bilder ni ska använda när ni bloggar. Förlåt om detta inte var om Justin, ville bara säga det! Ha det bra alla fina beliebers.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: