2013-06-17 | 21:54:00 | Kategori: Blandat

Justin Bieber all hat och bullshit folk snackar

Är det bara jag som är trött på all jävla skitsnack om Justin hela tiden? Vart jag än går in läser jag bara en massa jävla bullshit! Jag förstår inte varför man sitter och skriver saker som inte är sanna? Jag försår seriöst inte det. 
 
Jag är trött på att höra alla killar säga "Justin Bieber är så jävla bögig" och "Justin Bäver sjunger som en tjej,han kan ju inte sjunga". Jag säger bara en sak, om Justin skulle vara bög, hah då skulle ju han verkligen ha varit ihop med Selena Gomez. Justin skulle inte kolla in tjejers azzz om han var bög? Haha, var får ni allt ifrån killar? Om du inte tycker Justin kan sjunga, har du nog nått alvarligt fel på din hörsel. Justin sjunger alla ord en tjej vill höra från killar som kanske inte killar vågar säga. En del tjejer fall för Justin nu, men jag föll Kidrauhl 2010. Jag blev kär i killen med hairflip och hans underbara röst. Han var så speciell! 
 
Han är så himla fin, jag har älskade honom från första gången jag såg honom och jag kommer alltid att göra! Om du tycker Justin inte kan sjunga eller att han är bög, varför lägger du ner tid och tänka på honom? Varför bryr du dig enns? Om jag inte hade Justin, då hade mitt liv sugit. Justin är mitt allt och han kommer alltid att vara, jag älskar honom över allt annat. Jag skulle kunna ta en kula för honom, just for u babe. 
 
Men seriöst, Justin är också en människa låt honom vara! Han har faktiskt känslor som alla vi andrar har, du behöver inte gilla honom. Men du kan åtminstånde respektera honom! 
IF U DON'T LIKE JUSTIN, SUCK UR DICK.
Min insperation, Kidrauhl.
 
 
 
 
 
 

BELIEBER

Håller faktiskt med dig, jag är så också trött på all skitsnack om Justin. LÄMNA HONOM I FRED TYCKER JAG ATT DOM BORDE GÖRA! Er blogg är grym företsen <3 Kram

2013-06-17 @ 21:59:59

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: