2013-06-17 | 17:08:00 | Kategori: Blandat

I'm not a crazy fan, I am a dedicated belieber

Hej. Jag tänkte bara slänga in ett snabb inlägg, och berätta att det är jag som är den nya Admin här på bloggen. Mitt namn är Jessica, och jag är en glad och snäll tjej, född 98 från Göteborg som älskar att rida, spela fotboll och umgås med mina friendoooooz. 
 
Jag har varit en belieber sen slutet av 09, och sedan dess så har jag funnits vid Justins sida i vått och tort. Jag har varit där i allt Baby-hat och när folk i min klass packta ihop sig för att hata på både mig och på Justin, och när dom satt och ogilla hans musikvideo till BABY på lektionerna.
Jag var där för han klippte sitt hår och skaffade sex-packet som alla tjejer dreglar över, och plötsligt så blev han en favorit bland många tjejer. Jag stör mig på folk som gillar honom för hans utseende, och enligt mig så märker man snabbt vilka som faktiskt gillar honom och vilka som är där för att han är snygg och så vidare. Vad djupt detta blev nu. I vilket fall så jag är där för hans musik och för mig kommer han alltid vara Kidrauhl. Killen med den grå hoodien och killen som sjunker aye aye och håller fram två fingrar som bildar ett peacetecken fast upp och ner. Killen med håret som låg framför ögonen, med hans hairflipp som jag än i dag kan fangirla över.
 
22 april såg jag honom live. Det var den bästa dagen i mitt liv, och nu ska jag inte babbla längre. Är det någonting ni undrar över så är det bara att kommentera. Hoppas ni kommer gilla mina inlägg och vi tillsammans kommer få denna bloggen så stor som möjligt. 
 
Så länge bjuder jag på en bild på mig själv och på en av mina favoritbilder på Juju. gosi
 
 
 
 
 
 


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: