2013-06-17 | 20:31:36 | Kategori: Blandat

Hejsan alla Beliebers!

Hejsan allihopa!
Jag heter Amanda och jag är ny admin här! :)
Jag föddes 2000. Så jag är alltså 13 år. :)
På min fritid gillar jag att fangirla över Justin, vara med kompisar och fangirla lite mer!
Jag satt hemma en dag och bläddrade lite på tv'n. Då såg jag att Never Say Never skulle visas snart. När jag hade sett klart filmen så var jag helt tårögd. Jag hade inte gillat honom så mycket innan jag såg filmen. Hejsan allihopa!
Jag heter Amanda och jag är ny admin här! :)
Jag föddes 5 Mars 2000. Så jag är alltså 13 år. :)
På min fritid gillar jag att fangirla över Justin, vara med kompisar och fangirla lite mer!
Jag satt hemma en dag och bläddrade lite på tv'n. Då såg jag att Never Say Never skulle visas snart. När jag hade sett klart filmen så var jag helt tårögd. Jag hade inte gillat honom så mycket innan jag såg filmen.
Varför jag gillar Justin är för att han är en så fantastisk person. Han han en sån underbar personlighet. Han sjunger som en gud, han ser bra ut och han år så otroligt underbar. Han har ett hjärta av guld.
Det var typ allt om mig! :)

Varför jag gillar Justin är för att han är en så fantastisk person. Han han en sån underbar personlighet. Han sjunger som en gud, han ser bra ut och han år så otroligt underbar. Han har ett hjärta av guld.
Det var typ allt om mig! :)

Här får ni en bild på mig :D

- Amanda



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: