2013-06-23 | 17:24:16 | Kategori: Dagens bild

Carly Rae Jepsen försvarar Bieber.

 
Det är ingen brist på Beliebers ute i världen. Carly Rae Jepsen, 27 har bekräftat att hon också är ett fan av Justin Bieber, 19. Carly interjuvades nyligen om sin Mentor, och precis som Justin står vid hennes sida, så gör hon desamma med honom. När hon tillfrågades om kritiken mot Justin (Allt med hans apa, alla rykten och hans fortkörning för att bara nämna några exempel) borstade hon bara bort det. 
 
"Jag är faktiskt utanför allt detta, och för att vara ärlig. Människor är ständigt "är Justin okej?". Jag har inte märkt någonting av detta. Jag ser Justin som en kille som jobbar hårt varje dag, och jag tror att media är väldigt brutala med grejer och gärna överdriver. Men jag står fast vid Justin. Jag stöttar honom, han är en bra kille och han gör det bästa han kan"
 
 


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: