2013-06-03 | 19:10:45 | Kategori: Justin Bieber

Bilden är FAKE

Denna bild är över allt på min facebook , tänkte ta upp det för en sista gång. Bilden är FAKE. Justin skulle aldrig cuta sig själv , han sa i en intervjuv att han är emot skärning. Och desutom är ju denna bild gammal ! Jag fattar inte varför folk lägger ner en massa tid på Justin om man inte gillar honom, låt honom vara ifred. FUCK BIEBER HATERS! Ta er i röven eller nått annat isätllet för att lägga ner en massa tid på Jus. Säger bara vad jag tycker nu , men jag skulle inte orka lägga ner tid på en person som jag inte gillar. Vi skulle sätt om Jus mådde så dåligt. Vi skulle sätt märkerna! 
Det finns folk till allt , right? 
 
Ville bara säga det , så ingen behöver oroasig. 
 


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: