2013-06-24 | 16:42:44 | Kategori: Blandat

2 Månader sen..

Kan inte förstå att det är 2 månader sen idag jag såg Justin :') Världens bästa Justin och världens bäst dag. 
Jag var så lycklig och är det såklart fortfarande. Det var dagen efter jag verkligen förstod att JAG HADE SETT JUSTIN BIEBER. Då grät jag av lycka och kollade på ALLA videos jag hade filmat och grät floder och var överlycklig, världens bästa känsla som finns!
Tänker lägga upp en video på videofyme så kan ni få sen en bit från en video jag har filmat.
Men sålänge får ni en av dem bästa bilderna jag tog med mobilen, inte världsbäst men det syns vem det är iallafall!!
 
 

Manal

Hej!
ÄR du sugen på en ny design men har inte råd att betala för den?
Då har du chansen att vinna ett presentkort på 200 kronor för att kunna köpa en/flera designer hos mig!
Allt du behöver göra är att följa instruktionerna som finns här: http://justhewayim.blogg.se/2013/june/tavling.html#comment
Lycka till!!!
(Förlåt ifall du stör dig på sådana kommentarer)

2013-06-24 @ 17:36:01
URL: http://justhewayim.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: