2013-07-15 | 18:50:08 | Kategori: Blandat

whenever he smile. i smile

Det kanske låter fett klyschigt men ord kan inte ens beskriva vad Justin betyder för mig. han är allt 
  
att kunde ha den värsta dagen, där allting bara är piss, och komma hem och sätta på en låt med Justin eller bara en video på youtube och skratta istället för att gråta. Han får mig att blicka framåt och han får mig att inte ge upp när jag står på gränsen till att ge upp allting. 
 
Vägen till dit jag är idag har inte varit spikrak precis. Jag har fått mycket hat och folk har inte alltid varit så snälla och respektfulla mot mig, samtidigt som jag gick igen en rad olika familjeproblem. Men Justin har varit med mig hur krokig vägen än blivit och han har fått mig att tro på mig själv och tro på mina drömmar.
Han har verkligen hjälpt mig. Hjälp mig att kämpa, och att stå upp för den jag är. Han hjälpte mig ur skiten och när alla andra skrattade åt mig så var Justin den som stod kvar och sa åt mig att vara mig själv och att jag var fin precis som jag är. 
 
Han är så mycket mera än Justin Bieber för mig. Min hjälte. Min lifesaver. mitt allt och anledningen till att jag ler varje dag. Han är en del av mig, en del som inte går att tas bort. Oavsett vad som händer så är jag evigt tacksam. För, utom honom så vet jag inte om jag hade orkat, och jag hade diffintivt inte varit den jag är idag 
 
Han är bland det bästa jag har i mitt liv och helt ärlig skulle jag inte byta ut honom mot någon annan idol, eller något annat. inte för något i världen. Han har ett sån stort hjärta, och han bryr sig verkligen om andra. Jag kan inte beskriva vad det är jag gillar med honom heller. Han är bara så fin. Finast i världen. både på utsidan och insidan. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: