2013-07-04 | 17:49:09 | Kategori: Blandat

Vad tycker ni om?

Denna tjej var på meet and great för några dagar sen, kommer inte ihåg vilken dag det var! Vad tycker ni om hennes klädstil? Jag skulle aldrig kunna vara kläd sådär och träffa Justin, jag tror faktiskt inte hon är nått riktigt fan/belieber. Men det är vad jag tycker, det känns som hon tror att Justin ska börja gilla henne helt plöstligt! Att han lixom ba, jag vill ha dig. 
 
Jag skulle aldrig i hela mitt liv kunna gå kläd sådär, nä fy. #NOHATE. Det är ju fritt land och man får ju faktiskt se ut som man vill. Eller hur? Men ändå. Kommentera vad ni tycker.

sofia

Jag skulle aldrig kunna gå klädd så om jag skulle träffa Justin, bara för att hon ville visa upp sig så imponerar hon inte precis på han. Älskar er blogg och ni uppdaterar jättebra!:)

2013-07-04 @ 22:37:45
Anonym

Skulle aldrig gå klädd sådär

2013-07-08 @ 01:50:10

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: