2013-07-10 | 14:35:00 | Kategori: Blandat

''MAMMAN, PATTIE PRATAR OM JUSTIN'S BADBOY UPPFÖRANDE (intervju)''

Samtidigt som hon har släppt sin nya bok för tonåringar, talade mamma Pattie Mallette om sina erfarenheter av att lyfta Justin Bieber, och alla kontroverser kring hans beteende som har varit sistone. 

När hon tillfrågades om Justin nyligen dåliga beteende, berättade Pattie Today Show den 8 juli: 
"Tja, jag tror som föräldrar vi alla oroa våra barn, oavsett om de kommer iväg till college, du vet, vad som helst - oavsett vilken situation de är i. Jag tror på en viss ålder. Och, han har alltid varit en viljestark barn. Jag pratar om det. Jag pratar med Justin. Jag Smsar honom och jag ringer honom varje dag, så mycket du kan för ett vuxet barn som inte lever med dig. Han vet vad jag tycker. Vi pratar om mycket, det är grejer vi självklar inte kan dela med hela världen, men vi pratar definitivt. Jag hoppas att jag fortfarande är en stor röst i hans öra.''

Även Pattie berättar för Newsday den 3 juli att hon inte passera linjen när man talar med pressen om Justin. Han vill att jag ska fortsätta att respektera hans gränser och min relation med honom. Alla har sin egen åsikt. Du måste låta barnen göra några egna beslut. Mig personligen, skulle jag älska att vara med honom hela tiden och att kunna jorda honom och ta itu med problemen och göra alla hans att saker, men någon gång måste föräldraskap förändras. Jag hoppas fortfarande att vara en respekterad röst i hans öra.
(Taget från facebook)
 
 
 


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: