2013-08-20 | 14:21:00 | Kategori: Justin Bieber

Justin anledningen till uppbrottet mellan Ariana Grande och Jai Brooks?

 
Efter att ha firat 10 månader tillsammans, verkar det nu som att det är över för Ariana Grande och expojkvännen Jai Brooks. Båda två tackade fansen på tiwtter för stödet genom uppbrottet. Men kan bilden där Justin pussar Ariana på kinden ha något att göra med uppbrottet? 
 
Ariana twittrade: Jag älskar älskar älskar älskar älskar älskar er. Tack för vänligheten och omtanken, och att ni alltid är där för mig. Ni vet att jag älskar er mest. 
Jai twittrade då: Tack alla för era kommenterer och jag vet att ni alla är här för mig. Det är svårt, men livet går vidare antar jag. 
 
Tror ni att bilden har någonting med uppbrottet att göra? Tror ni det är något mellan Ariana och
Justin? 
 
Posted by Jessica

MilezzCyruzz

Så roligt! Tycker själv om Justin och lär också kolla in din blogg en hel del. Vi kan gärna göra ett länkbyte i menyn. Säg till när du länkat mig så gör jag detsamma :)

2013-08-20 @ 17:41:18
URL: http://milezzcyruzz.blogg.se
Follow Kidrauhl

Jag tror inte det har något med Justin alls att göra dom är ju bara kompisar haha :) Fin blogg btw

2013-08-20 @ 18:17:49
URL: http://followkidrauhl.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: