2013-08-22 | 17:47:06 | Kategori: Blandat

Ariana Grande "jag visste inte vad jag skulle göra. Jag blev blyg."

 
Ariana Grande öppnar upp sig om bilden med Justin. Under en All Access interview med fansen på MTV, gav hon publiken hela situationen. 
 
Jag gick till Justin's M&G med mina morföräldrar, eftersom min mormor har en crush på Justin Bieber. Så vi gick dit och våra fans trendade #JustinandArianaSelfie eller någonting. Jag var som "Vi måste göra detta" och Justin var också så "Ja, låt oss ta en bild.". 
Så jag tog min mobil och jag bara log i kameran, och han bara kysste mig på kinden. Jag visste inte vad jag skulle göra. Jag gick ut från rummet, jag blev blyg. 
 
Sen kom Scooter efter mig, och var som "Justin säger att du måste ladda upp bilden.".
"Jag vill inte" svarade jag bara. Och Scooter fortsatte "Han säger att du måste ladda upp bilden.."
"jag kan inte" svarade jag, och han frågade varför. och jag svarade "För jag vill inte ha allt drama som kommer uppstå kring bilden".. 
 
Justin twittrade mig "Posta bilden nu", och jag gjorde det, men alla var som "oh my gosh en puss på kinden"
"Jag bara "Snälla, kom igen!". "Tjejer får vara vänner med killar. "I’m a lady. Chill out." 
 
Posted by Jessica
 
 


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: